dilluns, 23 de març del 2009

L'aristocràcia de la telefonia mòbil

Després del MWC de Barcelona sempre surt algun que altre mòbil amb prestacions innovadores o millorades, per això, avui, publico aquesta taula comparativa on es pot observar el millor de cada casa, és a dir Nokia, Samsung, LG, SonyEricsson i HTC. Potser algú troba a faltar Motorola, Apple i BlackBerry, si és així, no hi són, he estat buscant excuses per indicar el motiu pel qual no hi són i de moment la millor que he trobat és que "no m'hi cabien a la taula...".

Cliqueu per veure-la en gran

De la taula es pot concloure que el LG Arena n'es el guanyador en termes objectius, és a dir el que té més prestacions per euro pagat, per altre banda l'elecció entre tots aquests artefactes cada vegada es va fent més difícil, tots ells tenen moltes prestacions però no n'hi ha cap que sigui el definitiu...

La meva elecció és molt difícil, n'hi ha 3 que m'és més fàcil descartar-los perquè tenen notòriament coses que no magraden:
De l'Arena no m'acaba de convèncer la seva interfície, ni que el sistema operatiu és relativament tancat.
De l'Idou de moment se sap relativament poc, però en qualsevol cas em fa ràbia que en un terminal d'aquestes característiques encara no li posin un jack d'audio de 3,5 mm entre moltes altres coses.
Del Diamond2 el disseny és bó, però porta Windows.

Així doncs en queden 3 més que m'agraden molt:
Del Magic l'experiència d'usuari i tot el rollo Google i que al tenir poques prestacions multimèdia pesa poc.
Dels altres 2 monstres m'agrada tot, però els trobo massa pesats i l'un(N97) massa gruixut i l'altre(Omnia HD) massa ample i llarg, ho és encara més que el tot poderós iPhone!
D'aquests 3, fent numeros, i sense saber el seu preu definitiu, sembla que objectivament el que surt més a compte és el Magic.
Potser doncs el que caldria veure ara és una nova comparativa amb el meu actual N95, que deu n'hi dó la de prestacions per euro i cm3 que té!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada